مصرف شکلات قلبی فرمند ممکن است تحت تأثیر جنبه های مختلفی از جمله مزایای سلامتی درک شده، فصل تعطیلات، جنسیت مصرف کننده و پس زمینه و سایر موارد باشد.
شکلات تمایل دارد با شادی یا تغییرات خلق و خوی بهبود یافته مرتبط باشد، که ممکن است دلیلی باشد که مصرف کنندگان آن را می خورند.
تحقیقات نشان داده است که هنگام خوردن یک تکه شکلات در مقایسه با کراکر، چه به صورت آگاهانه و چه غیر آگاهانه، شکلات خلق و خوی مثبت را بهبود می بخشد، به خصوص زمانی که آگاهانه خورده شود.
این مطالعه نشان داد که دانشآموزان جوانتر نسبت به دانشآموزان مسنتر بیشتر گرسنه میشوند و معمولاً با تمرکز کمتر غذا میخورند. تحقیقات آینده باید بررسی کند که آیا این دلیلی است که آنها نسبت به دانشآموزان بزرگتر نسبت به خوردن شکلات احساس گناه میکنند یا خیر. دانشجویان کالج در معرض عوامل مختلفی هستند که می تواند منجر به رفتارهای غذایی مشکل ساز شود.
به نظر می رسد سن و تحصیلات بر رفتار مصرف شکلات مصرف کنندگان تأثیر می گذارد که ممکن است اجرای ارتباطات بازاریابی خاص و مشاوره تغذیه در محوطه دانشگاه برای گروه های سنی مختلف برای افزایش اثربخشی را توجیه کند.
تحقیقات کیفی بیشتر که مصرف شکلات و محرکهای زیربنایی آن، از جمله فصلی بودن، جنسیت و دسترسی را کنترل و تجزیه و تحلیل میکند، برای افزایش درک آنچه که گروههای سنی مختلف را به مصرف شکلات ترغیب میکند، مفید خواهد بود.
کارلا ولارده در سال 2016 از دانشگاه سنت لوئیس فارغ التحصیل شد و در آنجا مدرک لیسانس خود را در تغذیه و رژیم غذایی با تأکید بر نوآوری های غذایی و کارآفرینی دریافت کرد.
او کارشناسی ارشد خود را در رشته رژیم غذایی پزشکی دریافت کرد و دوره کارآموزی خود را در رشته رژیم غذایی در سال 2017 به پایان رساند، زمانی که او همچنین یک متخصص تغذیه ثبت شده در رژیم غذایی شد.
اشتیاق او به ترکیب هنرهای آشپزی و تغذیه همان چیزی است که او را به تحقیق در مورد عوامل مؤثر بر مصرف شکلات سوق داد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.